Art Gallery-el

Αντωνίου Περικλής

Ο Περικλής Αντωνίου γεννήθηκε στην Αθήνα, όπου ζει και εργάζεται μέχρι σήμερα. Με σπουδές στα Οικονομικά και την Πληροφορική άρχισε να ασχολείται με τη φωτογραφία το 1986, ενώ από το 1990 είναι μέλος του Φωτογραφικού Κύκλου. Έχει παρουσιάσει δουλειά του σε πολυάριθμες ατομικές και ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη και έχει εκδώσει τα λευκώματα «Καθ΄οδόν» (1995) και «Βλέμματα μοναξιάς» (1996). Από το 1996-2004 επιμελήθηκε πολλές καλλιτεχνικές εκθέσεις και εκδόσεις με θέμα τον Ελληνικό Πολιτισμό που πραγματοποιήθηκαν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με πρωτοβουλία του τ. Ευρωβουλευτή Αλ. Αλαβάνου. Η συνεργασία του με τον Πολιτιστικό Οργανισμό «Δρόμοι της Ελιάς» ξεκίνησε το 2000 με την έκθεση «ελιά, η παμπάλαιη, η ορφανή, η παρθένα» (Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Βρυξέλλες) και την έκδοση του αντίστοιχου λευκώματος.
 

Βαμβακάς Τάσος

O Τάσος Βαμβακάς γεννήθηκε στην Καλαμάτα και ήρθε σε επαφή με τη φωτογραφική τέχνη από τα φοιτητικά του χρόνια. Φοιτητής στη Γεωπονική αρχίζει τα πρώτα βήματα στον χώρο της φωτογραφίας, βήματα που θα τον οδηγήσουν τελικά στην επαγγελματική ενασχόληση. To 2003 δημιούργησε από κοινού με τον φωτογράφο Γιάννη Κόσσυβα το στούντιο επαγγελματικής φωτογραφίας Studio F, ενώ κατά καιρούς εκθέτει το υλικό του σε ατομικές ή ομαδικές εκθέσεις. Ο Τ. Βαμβακάς είναι επίσημος φωτογράφος του Πολιτιστικού Οργανισμού «Δρόμοι της Ελιάς», ενώ κατά καιρούς παραδίδει μαθήματα στο πλαίσιο του κύκλου σεμιναρίων που διοργανώνονται από τη Φωτογραφική Λέσχη Καλαμάτας.
 

Κόσσυβας Γιάννης

 

Πρίνος Γιώργος

Ο Γιώργος Πρίνος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977. Σπούδασε φωτογραφία στην Ακαδημία Leica και στον Φωτογραφικό Κύκλο. Έχει εργαστεί για πολλά περιοδικά του ελληνικού Τύπου και από το 2002 έως το 2004 για την Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων "Αθήνα 2004". Η δουλειά του έχει επίσης εκτεθεί σε συλλογικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Συμμετείχε για πρώτη φορά στο Πολιτιστικό Οδοιπορικό "Δρόμοι της Ελιάς" το καλοκαίρι του 2002 και έκτοτε συνέχισε να συνεργάζεται τακτικά με τον Πολιτιστικό Οργανισμό. Χάρη σε αυτή τη συνεργασία, μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες για τους Δρόμους της Ελιάς έχουν την υπογραφή του ταλαντούχου Γιώργου Πρίνου.

The House Doesn’t Want to See You

 

Bonetti Andrea

O Andrea Bonetti γεννήθηκε στο Λουγκάνο της Ελβετίας το 1968, μετά από σπουδές βιολογίας στην Ιταλία, ο Andrea Bonetti μετακόμισε το 1995 για να ξεκινήσει μια έρευνα για τα πουλιά της λιμνοθάλασσας Γιάλοβα της Πύλου, ΝΔ Πελοπόννησος. Οι σπουδές του τον έφεραν κοντά στη φωτογραφία άγριας ζωής, η οποία σιγά σιγά έγινε η κύρια ασχολία του. Οι φωτογραφίες του έχουν δημοσιευτεί σε διάφορα περιοδικά σε όλο τον κόσμο. Το τρίτο του βιβλίο, ένας οδηγός για την Ελληνική Φύση, βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία από τον Ιούλιο, από τις εκδόσεις ROAD Editions, ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσει και σε μικρότερη μορφή οδηγού. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο http://www.andreabonetti.com/
Το 2008, συμμετείχε στους Δρόμους της Ελιάς, μια διαδρομή που ήταν αφορμή για μια υπέροχη συλλογή φωτογραφιών.

 

Kummer Heike

Η Heike Kummer γεννήθηκε στο Waiblingen της Γερμανίας το 1970.Σπούδασε χρυσοχόος στο Pforzheim και στο Αμβούργο της Γερμανίας.Το 1998 έκανε αίτηση για μια προκηρυγμένη θέση εργασίας σε εργαστήριο χρυσοχοΐας στη Ρόδο, όπου εργάστηκε ως χρυσοχόος και στον τουρισμό μέχρι το 2003.Οι επαφές της με άλλους ντόπιους και ξένους καλλιτέχνες την οδήγησαν σε ελεύθερες καλλιτεχνικές σπουδές, τις οποίες ξεκίνησε στη Ρόδο και συνέχισε στην Αθήνα, όπου έζησε μέχρι το 2006. Από το 2006 ξεκίνησε σπουδές στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, στο τμήμα Εφαρμοσμένων και Εικαστικών Τεχνών.
Με τους Δρόμους της Ελιάς «συναντήθηκε» το 2008 και αυτή η συνάντηση ήταν η αφορμή για τη δημιουργία μιας υπέροχης συλλογής από ακουαρέλες.
Σήμερα ζει και εργάζεται στη Ρόδο και συνεχίζει αυτή την ενδιαφέρουσα καλλιτεχνική πορεία δημιουργώντας και συμμετέχοντας σε πολλές εκθέσεις.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.heikekummer.com

 

Pipkin Oscar

Ο Oscar Pipkin γεννήθηκε στην Αργεντινή και ζει στην Πάλμα ντε Μαγιόρκα από το 1980. Από την πρώτη του δουλειά στην εφημερίδα "Ultima Hora", συνδύασε το φωτορεπορτάζ με εκθέσεις, γεγονός που οδήγησε σε διάφορα έργα όπως "S'altre any de Sa Neu", "Blat", "Reunió d 'absents", "El mirall i la memoria, 50 ans de fotopériodisme", κ.λπ.
Έχει επίσης εργαστεί για σημαντικά πρακτορεία Τύπου στην Ισπανία και έχει δημοσιεύσει σε εφημερίδες και περιοδικά στην Ευρώπη και την Αμερική. Από το 2001, οργανώνει τα εκπαιδευτικά και πολιτιστικά προγράμματα του κέντρου της UNESCO στη Μαγιόρκα.

Το πιο πρόσφατο έργο του είναι η συλλογή "Pareidolias de Tramontana", μια συλλογή 36 φωτογραφιών, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια πολυάριθμων εξορμήσεων στους ελαιώνες της Μαγιόρκα, στο πλαίσιο της πολιτιστικής διαδρομής "Δρόμοι της Ελιάς" που του μετέδωσε – όπως ομολόγησε ο ίδιος- την αγάπη και τον σεβασμό γι’ αυτό το πανάρχαιο δέντρο.
Αυτή η συλλογή παρουσιάζει μια άλλη πτυχή των ελαιώνων της Tramontana: την τέχνη της φύσης. Το να αντιλαμβάνεσαι πρόσωπα ή μορφές σε κορμούς και κλαδιά είναι μια ικανότητα προσιτή σε όλους. Μέσα από τη φαντασία, μπορεί κανείς να «δει» στους κορμούς μιας ελιάς θεατρικές μάσκες, χαρακτήρες από τραγωδίες ή ακόμη και ζώα. Είναι ένα πατρογονικό παιχνίδι, που διεγείρει την αισθητική απόλαυση μέσω της συνάντησης της ελιάς με τη ματιά του παρατηρητή.

 

Ζήρος Γιώργος

Ο Γιώργος Ζήρος, γεννήθηκε στην Αμαλιάδα του Ν. Ηλείας το 1977. Από το1991 ασχολείται με την πολιτική γελοιογραφία και από τη χρονιά αυτή άρχισε να δημοσιεύει σκίτσα του σε όλες τις τοπικές εφημερίδες. Από το 1995 έως το 1998 φοίτησε στο Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών της Σχολής Ορνεράκη. Από το 2000 μέχρι σήμερα, εργάζεται για την ψηφιοποίηση σχεδίων σε μονάδα παραγωγής κεντημάτων. Παράλληλα, ασχολείται με το κόμικς κι έχει λάβει διακρίσεις σε πανελλήνιους διαγωνισμούς. Ασχολείται επίσης με την εικονογράφηση βιβλίων, την έκδοση fanzine, το σχεδιασμό λογοτύπων και τη δερματοστιξία.

Είναι ενεργό μέλος των “Δρόμων της Ελιάς” και μέσω της τέχνης του, αποτυπώνει με το δικό του προσωπικό στυλ τις αξίες και τους προβληματισμούς των συνοδοιπόρων του.

Comments are closed.